Mama w delegacji

Ta, kolejne spotkanie w branży wydawniczej odbędzie się w Krakowie. Mam okazję wyrwać się z domu na dwa dni. 15 maja czeka mnie wyprawa w okowy ulicy Długiej i Wydawnictwa Literackiego. Dwa dni w Krakowie, w hermetycznym światku książek i publikacji będą ciekawą i pracowitą odskocznią od obowiązków domowych. Dobrze wspominam czas, kiedy mój jeszcze-nie-mąż, studiując w Krakowie, zabierał mnie na spacery po Starym Mieście i zabytkach, kiedy przyjeżdżałam do niego na weekendy…

Całe moje szczęście, że znalazłam nianię nr 3. Jest doskonała, i cudowna pod każdym względem. Dzieciaki z niani są bardzo zadowolone. Maluchy po całym dniu są zmęczone, ale i uśmiechnięte, co doskonale obrazuje mi wkład niani w swoje obowiązki.  Modlę się, żeby była taka już zawsze. Pewnie dadzą sobie beze mnie radę przez dwa dni, ale i tak będę się stresować. Wczoraj maluchy były trochę zakatarzone. Mam tylko nadzieję, że te upały i burze, oraz klimatyzacja w domu nie zaszkodzą ich zdrowiu.

Dodaj komentarz